زباله‌دان
۱۴ دی ۱۴۰۲
۶ دیدگاه

‏ Awesome ‌Blog.ir

سلام، توی لینک پایین همهٔ قالب‌ها، ابزارها، افزونه‌ها و آموزش‌هایی که برای بلاگ بیان دیدم رو جمع کردم.

ولی اینجا که کسی نیست. فکر نکنم به درد کسی بخوره.


کلیک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
avatar از جنس خاک
از جنس خاک ۱۴ دی ۰۲، ۲۲:۴۳
سلااام
ما هستیم
وبلاگ آسمانم وضعیتش فعاله (:
avatar زباله‌دان پاسخ : سلام، درست شد
avatar سایت راستچین
سایت راستچین ۱۴ دی ۰۲، ۲۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
****** ***** ***** **** **** ******
****
avatar زباله‌دان پاسخ : تبلیغ نکن
avatar میم صاد الف
میم صاد الف ۱۵ دی ۰۲، ۱۰:۲۹
من هستم
avatar زباله‌دان پاسخ : ۶ ماهه توی وبلاگت مطلب جدیدی ننوشتی
avatar محمدحسـ ـین
محمدحسـ ـین ۱۶ دی ۰۲، ۱۷:۴۳
جالب و خوب بود. ممنون
avatar زباله‌دان پاسخ : تشکر :)
avatar ابراهیم اچ کا
ابراهیم اچ کا ۱۷ دی ۰۲، ۱۹:۴۱
ok
avatar میم صاد الف
میم صاد الف ۱۷ دی ۰۲، ۲۱:۲۰
با ویرایش‌گر بیان راحت نیستم خیلی سخته کار باهاش برام
خیلی خوب میشد یه ویرایش‌گر با markdown بنویسی که خروجی html بده تو بیان پیست کنم
avatar زباله‌دان پاسخ :
ویرایشگر مارک‌داون که زیاده. مثلا می‌تونی از مرتب یا آپوستروف استفاده کنی. آپوستروف توی مخازن فدورا هم هست
یا از مثل من از تنطیمات مرکز مدیریت ویرایشگر پیش‌فرض رو انتخاب کنی.